Regulamin sprzedaży

§ 1.

Obsługą sprzedaży na stronach serwisu zajmuje się Organizator Imprezy, tj. firma PW Inox Waldemar Kaczmarek z siedzibą w miejscowości Miejska Górka (63-910), przy ul. Krasickiego 1a. NIP 6991681434, Regon 411104649.

§ 2.

Sprzedaż biletów odbywa się bezpośrednio pomiędzy Internautą oraz Organizatorem Imprezy.

§ 3.

Sprzedaż odbywa się na zasadach przedpłaty. Tzn. w celu zakupienia biletu, należy wypełnić formularz zamówienia, następnie przelać kwotę należności w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe operatora. Po wpłynięciu środków na konto operatora bilet jest wysyłany pocztą tradycyjną, bądź w formie specjalnego biletu elektronicznego pocztą e-mail w zależności od wybranego typu biletu.

§ 4.

W przypadku imprez, które odbędą się w ciągu dwóch miesięcy od daty złożenia zamówienia, bilety wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W pozostałych przypadkach termin wysyłki biletów może opóźnić się z uwagi na produkcję biletów - w tej sytuacji w opisie wydarzenia pojawi się stosowny komunikat.

§ 5.

Za moment zawarcia umowy kupna biletów uznawany jest moment otrzymania potwierdzenia zamówienia na konto poczty elektronicznej.

§ 6.

Szczegółowe informacje na temat sprzedaży biletów na poszczególne imprezy publikowane są w procedurze zakupu, widocznej po wybraniu imprezy.

§ 7.

Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od ich złożenia, są automatycznie usuwane. Nie ma możliwości przedłużenia terminu płatności. W celu nabycia biletów po dezaktywacji zamówienia, należy złożyć kolejne zamówienie.

§ 8.

Za odwołanie imprezy pełną odpowiedzialność ponosi Organizator Imprezy. W takim przypadku zwroty pieniędzy realizuje organizator imprezy, chyba, że zostanie to inaczej uregulowane odrębną umową (np. w przypadku przesunięcia terminu imprezy).

§ 9.

Wszelkie uwagi i reklamacje dotyczące organizacji imprez należy kierować do Organizatora Imprezy.

§ 10.

Nie ma możliwości zwrotu zakupionych za naszym pośrednictwem biletów (podstawa prawna: ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - Dz. U. Nr 22 poz 271, art. 16, pkt. 2.2).

§ 11.

Reklamacje związane ze sprzedażą biletów należy kierować pocztą na adres Organizatora Imprezy zawarty w paragrafie pierwszym lub drogą elektroniczną na adres [email protected]. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia. W przypadku uznania reklamacji, zwrot środków za zakupione bilety jest realizowany w ciągu maksymalnie 14 dni - za pomocą tego samego kanału płatniczego, którym zostało opłacone zamówienie (tj. przelewem na konto bankowe lub za pośrednictwem serwisu operatora płatniczego).